wtorek, 7 grudnia 2010

pomóżmy! prezent i pierniki


Jest akcja, którą molestuję wszystkich znajomych, więc i Was pomęczę... :D
na kilku blogach była już informacja,z tego co widziałam... więc dodam i ja.

KLIKNIJ - jedno kliknięcie dziennie, kilka osób i piesek najedzony.
to chyba nie tak dużo?


A teraz prezenty znowu... Lidia zrobiła mi taki oto prezent... najpiękniejszy! wiecie, że na takie różyczki poluję już od 2 lat...!? no i się udało... w dodatku tak pięknie czerwone... do kiecki na sylwestra! i na wesele też! cudownie!



a to moje pierniki :) tzn. nasze domowe :)
mnie czeka malowanie :)
ale to już nie dzisiaj...

malowania na cały dzień :D


a dziś tworzyłam masę solną... i pierwszy raz w życiu mi się udało...
jak uda mi się jeszcze ładnie pomalować to będą na kiermasz :)
miał to niby robić Wojtek... no ale wiecie... ;)


4 komentarze:

  1. Jeju jakie fajne te pierniczki ... moje ciasto narazie czeka ... od jutra biorę się za pieczenie ;-)Podasłabyś mi sprawdzony przepis na masę solną. Bardzo ładniutko proszę :-) Na maila z mojego profilu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ile pierników!! wow! aż chciałoby się usiąść i przyozdobić wszystkie słodkimi polewami :)

    Nasze Candy zostało przedłużone, zatem proszę tylko o wstawienie zdjęcia i będziesz brała udział w losowaniu :)
    Zapraszamy ponownie:)
    Ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masa pierniczków! Mnie to czeka w niedziele, ale wątpię by powstało aż tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pierniczków :) wyszły cudne:) moge prosić przepis :)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...