wtorek, 14 grudnia 2010

Moja Anielica!

Wiecie na pewno jak to jest, jak długo ma się wolne a potem nagle trzeba wcześnie wstać... i ja tak dziś miałam. nie umiałam zasnąć.potem się budziłam. a rano nie dało się wstać! nawet na kawę nie miałam ochoty. a w łazience dopatrzyłam się zmarszczki, bo ja się tak kretyńsko marszczę przy myciu zębów! i inaczej nie umiem - próbowałam!

W domu padłam. Obudziłam się jak tata wychodził na pocztę, więc kazałam mu zajrzeć do skrzynki, gdzie znalazł moje avizo :D
Wiecie jak się ucieszyłam, jak przyszedł z dużą przesyłką od Agaty?



Tak, właśnie ta cudowna Anielica znajdowała się w środku, trochę się skarżyła na niewygodę, ale rozprostowała u mnie nogi i już pijemy razem kawę :)
Dzień jakoś stał się lepszy. Jaśniejszy... pozytywny!

Zdjęcie podkradłam z bloga, bo jednak pogoda jest fatalna, mój aparat, który w tej chwili mam pod ręką sobie z tym nie radzi! a lepszy będę miała dopiero w weekend... no przecież nie będę czekała do weekendu, żeby Wam pokazać jaka cudowna istota do mnie dotarła!


A jutro może dojdzie filc... a może dopiero w czwartek... hmmm w każdym razie czekam :)
A w czwartek przed zajęciami jadę na kawę do koleżanki :) a ona ma genialną maszynę do robienia kawy... to będzie piękny dzień! a do tego ploty, ploty, ploty i może trochę twórczości...
o właśnie! Wkręciła się Ania w decou :) co prawda mówi, że kocha szkło...
i jest już w trakcie zakładania bloga!

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Witaj:)Bardzo sie cieszę że dotarła:)Bo ten czas przedświąteczny jest trudny dla przesyłek.
    Napewno jej będzie dobrze u Ciebie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent. Ach zazdroszczę ci tej koleżanki z cudownym ekspresem ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Wygrałaś u mnie candy. Proszę o adres abym mogła przesłać paczuszkę;-)). Gratuluję i dziękuję za zabawę.
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro będzie się działo:D hektolitry pysznej kawy i pogaduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza zmarszczka to koszmar , później już pójdzie gładko bo z górki ;)
    Anielica pierwsza klasa !!
    Z pozdrowieniem :)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...