sobota, 8 stycznia 2011

Moje pierwsze candy

od dawna planowałam candy...
gdyż sama mam sporo szczęścia w losowaniach u innych :)
nie wiem, czy będzie ktoś zainteresowany...
mam taką nadzieję cichą.

jeszcze nie wiem, co będzie nagrodą...
może książka, korale, kolczyki, coś do decou, może zestaw początkowy do filcowania... mam trochę czasu na podjęcie decyzji...
Zapisywać można się do końca lutego, losowanie 1 marca...

wiem, że termin jest dość długi, ale czeka mnie zagmatwany styczeń, i pełen stresów i zajęć luty, dlatego nie wiem jakby to było... a chcę żeby było porządnie! w związku z tym termin taki dość odległy...


Zasady Candy podobne jak na innych blogach

  • pozostawienie komentarza pod tym postem,
  • zamieszczenie podlinkowanego zdjęcia z wiadomością o moim candy u siebie na blogu w pasku bocznym,
  • osoby anonimowe poproszę o podanie swojego maila,
  • nie jest to konieczne, ale miło mi będzie jeśli staniecie się obserwatorami mojego bloga
  • losowanie 1 marca, więc zapisy do końca lutego :)
Zapraszam serdecznie



165 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że pierwsi nie będą ostatnimi ;)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce.
    Z pozdrowieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja też staję do kolejki i cierpliwie czekam na wyniki losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa, co można wygrać. Ustawiam się więc w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to i mnie nie może zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zrobiłaś obrazek :))))
    ja też się zgłoszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie jest coś dawać i cudnie dostawać. Ja też się zapisuję i cierpliwie czekam. Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A czemu nie,uwielbiam niespodzianki:)
    pozdrawiam,
    Filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również się ustawię i cieszę się, że tu trafiłam, bo jesteś bardzo wszechstronna i dużo tu inspiracji u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zapiszę i bloga chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może i do mnie szczęście się uśmiechnie? czekać będę cierpliwie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. My również ustawiamy się w kolejce :) Fajnie tu, pobuszujemy trochę, bo wszystko bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień Dobry

    Czuje się zainspirowana więc wpisuję e-maila od samego rana.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja z chęcią stanę w kolejce po słodkości. Nie mam szczęścia do wygrywania, ale próbować zawsze warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. tajemnicze candy;-) wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja się ustawiam i ja:D obstawiam filc bom tego jeszcze nie próbowała:D hyhyhyhyh

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez sie dopisuje - moze szczescie sie do mnie usmiechnie jak i do wlascicielki bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to i ja się do kolejeczki dołączam :)
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapiszę sie na candy - i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię miłe niespodzianki - zapisuję się. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niespodzianki to to co lubie najbardziej.
    Staje w kolejce
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością stanę w kolejce :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się przyłączę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez sie z przyjemnoscia zapisuje i grzecznie czekam do marca:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. Podglądałam właśnie u Ciebie filcowanki, bo coś ostatnio mnie kuszą :) A że lubię niespodzianki, to chętnie tu dołączę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie niespodzianki wiec i ja sie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. No to ja też się zapiszę. Skoro to ma być niespodzianka, to jest to tym bardziej ekscytujące ;) Jednocześnie serdecznie witam Cię w gronie obserwatorów mojego blogu. Podrówka

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem i ja bardzo lubię niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne candy z niespodzianką :D ustawiam się więc do kolejki i z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niespodzianka to coś dla mnie:) Popróbuję szczęścia .... może akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka długa kolejka :D
    Ale grzecznie staję na końcu i będę czekać, bo uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja się zgłaszam ;)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja też się zgłoszę, pozdrawiam ;)
    www.moniquepassion.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. 44 to jest mocna liczba, a ja chyba jestem 44.? :) Zgłaszam się ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Niespodziankowe candy - fantastycznie :D Grzecznie ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na 1 marca :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam niespodzianki !!!
    Dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię niespodzianki;) agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszyscy lubią niespodzianki ;)
    Ja również :)
    świetne to zdjęcie z lizakami :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię takie słodkie niespodzianki ;) Zapisuję się więc i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe to candy :)
    Ustawiam się w kolejce do losowania :)

    Pozdraiwam,
    LuLuZ
    http://luluz-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham niespodzianki, więc się dopisuję i dodaję Cię do obserwowanych. I zapraszam w rewanżu na moje niespodziankowe candy: http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/01/Candy-na-roczek.html

    OdpowiedzUsuń
  42. w kolejce stanę i ja :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo kocham wszelkie niespodzianki wiec sie zapisze a przy okazji pragne powiedziec ze masz sliczny blog:)Napewno bede tu czestym gosciem
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Niespodzianka? Super, ustawię się w kolejce i ja. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ja tez lubie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa jestem cóż to może być ale na pewno jakieś cudowności więc nie mogę doczekać się losowania .. Pozdrawiam i również zachęcam do obserwowania mojego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  47. lubię niespodzianki więc chętnie staję w kolejce:)

    Pozdrawiam
    Asia
    jo_asia86@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  48. Juz link zamieszczony. Strasznie jestem ciekawa czym nas ugościsz ;o))

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię niespodzianki,więc grzecznie poczekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też zapisuję się na niespodziankę! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię niespodzianki i to bardzo. :)
    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe co dla nas przygotujesz, może to mi się uda o tym przekonać :).

    OdpowiedzUsuń
  53. piszę się i ja :)

    http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię niespodzianki, a może szczęście też mi dopisze, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Pse Pani to ja tes gzecnie sie ustawiam, moze na ksionske sie załapie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak chyba wszyscy uwielbiam niespodzianki, więc nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  57. lubię niespodzianki więc staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja też grzecznie sie ustawiam
    dorotka.dopart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Kocham niespodzianki wiec sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  60. ustawiam się w kolejce i czekam cierpliwie na losowanie (;
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Niespodzianka - już samo to słowo wywołuje u mnie przyjemny dreszczyk. Więc z przyjemnoscią ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam niespodzianki:) więc chętnie się zapiszę:)
    mysza71@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu, może pierwszy raz w życiu coś wygram? Pozdrawiam!
    http://nici-farby-i-ciasteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. A więc i ja się zapiszę :) anonim6041@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. może mi się poszczęści ??

    OdpowiedzUsuń
  66. no, cukierasy zawsze są fajne ;)
    postoję, poczekam..

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też czekam aż po zagmatwanym styczniu i pracowitym lutym wyluzowana zrobisz losowanie. Nie mogę się doczekać Buziaki Aga

    rajdlaoczu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też bardzo lubię niespodzianki, może złapię od Ciebie trochę szczęścia do candy :)
    vilaya.pl@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. zapisuję się i ja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. ja rowniez sie ustawiam grzecznie w kolejce ;-)
    bozena.meja@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  71. ...to ja też poproszę...może i ja ogłoszę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Lubię niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawię się i ja w kolejkę. Lubię niespodzianki :)
    http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się do zabawy^^:))
    Może i mi się poszczęści??

    ewelina12-555@wp.pl

    Pozderki
    Nikuś;D

    OdpowiedzUsuń
  75. i ja ustawiam się w kolejce, może będę miała szczęście....pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  76. o nie niespodzianka!a ja taka niecierpliwa jestem...:) hehe ale zapisuje się:)
    pozdrawiam wiola
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. ...zainspirowałaś mnie do:)
    Ustawiam się grzecznie.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Może u Ciebie bede miala szczescie? :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja się piszę :)!
    Uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się grzecznie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. dołączam do zabawy, może uda mi się coś pierwszy raz wygrać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja także chętnie zapisuję się na listę łakomczuchów candowych :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Niespodzianki są fajne, więc się zapisuję :) I zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. dołączam się do kolejki
    pozdrawiam serdecznie :)

    dorota.pracz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też wpisuję się do kolejki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. No to fakt- zauważyłam że masz naprawdę dużo szczęścia:) Może i mi się u ciebie poszczęśći?:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z wielką przyjemnością stanę w kolejce :))
    I zapraszam do mnie na cukierasa :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  88. To ja też z chęcią poczekam.uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaka wielka kolejka;O a jeszcze miesiąc;) Chętnie zapisuję się, a mój e-mail:agul-agul@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. A gdyby tak to był zestaw do filcowanie, to może w końcu bym spróbowała? :)Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  92. skoro tyle osób jest chętnych to ja też nie mam nic do stracenia, nie?

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie miałam przyjemności jeszce się z nikim wymienic :) a wiec w tej kategori jestem swierzutka :) moj blog tez swierzutki bo z dzisiejszego poranka ale juz umieszczam na nim swoje prace a jest ich masa i serdecznie zapraszam do siebie autorke tego bloga i innych :) i z wielka radoscia dopisuje sie do listy na Srebrna wymianke :)
    Pozdrawiam gorąco!!
    Karolina

    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. no to i ja! :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  95. staję w kolejce ;)
    pozdrawiam,
    abstrakcja0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Zaglądam tu z chęcią i teraz ustawiam w kolejce
    pozdrawiam cieplutko, Sonia
    bombek74@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Uwielbiam niespodzianki...to, co, zapiszę się i ja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się na ten dreszczyk emocji:). Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. ja tez chętnie się zapiszę na to tajemnicze candy:)

    OdpowiedzUsuń
  100. ja też się chętnie zapiszę ;)


    http://reczniemalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja!
    Jeszcze ja!
    Uwielbiam niespodzianki, zapisuję się :)
    Ana_Banana :)

    OdpowiedzUsuń
  102. W taki razie ja również dołączę ;)
    marta28170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Skoro częstujesz-nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Jeszcze i ja się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Z miłą chęcią się zapisuję.
    Zaglądnę tu jeszcze nie raz, podoba mi się tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Super! Kocham niespodzianki! Przy okazji zapraszam na candy do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  107. hmm, byłam pewna, że się wpisałam, a tu komentarza nie ma. zatem: zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  108. I ja staję w tym ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Mimo niepewnosci to staje w tej kolejce:D
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. zapisuję się i grzecznie ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  111. Grzecznie ustawiam się na końcu kolejki. Zapraszam na mój blog: http://konefka.eu

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapisuję sie i ja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  113. Apetyczne słodkości -niespodzianki lubię więc ustawiam się w kolejce :)
    anita.org@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja też staje w tej długaśnej kolejce :)n

    OdpowiedzUsuń
  115. Wielka niewiadoma. Kto nie lubi niespodzianek :)
    Dopisuję się i ja.

    lusaka.ma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja się chętnie zgłaszam - martaa82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Wpisuję się i czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  118. uwielbiam niespodzianki:) wpiszę się i ja. Judyta84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Również zapisuję się do zabawy i zapraszam na moje pierwsze Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  120. ja tez sie zgłaszam i zapraszam na candy do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Na niespodzianki jestem zawsze chętna, więc z przyjemnością się dopisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Bardzo lubię niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. To i ja liczę na niespodziewajkę mała, ale na pewno miłą ogromnie!!!
    ann_sobnasky[małpa]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja też chętnie ustawiam się w kolejce... Pozdrawiam kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja też się chętnie zapiszę.
    http://snysmymrik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. jestem ciekawa co to będzie więc sie ustawiam :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  127. Jestem bezblogową Małgosią. Posyłam Ci z Dolnego Śląska pozdrowienia i życzenia by to czym kogoś obdarujesz wróciło do Ciebie pod postacią miłych zdarzeń. Jako, że zima wiosny w sercu życzę i maja takiego od fiołków i biegania w sukienkach:)Małgosia mój adres fart0@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Ustawiam się w ogonku, a nóż się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Dołączę do tego szacownego grona w nadziei na wygranie niespodzianki. Życzę mniej stresów i zapracowania...

    OdpowiedzUsuń
  130. chetnie postoje w kolejce po cukierasy:-0
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. ależ ja lubię niespodzianki :D
    zestaw początkowy do filcowania? hmm trzeba pogooglować cóż to takiego te filcowanie :D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  132. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ale długa kolejka... Ale ja również lubię niespodzianki więc ustawiam się grzecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. MOŻE jeszcze zgłosi się Moja , powiedzmy nieskromnie osoba. Kolejka jest naprawdę długa,więc nie spodziewam się czegokolwiek otrzymać,choć podobno głupi ma zawsze szczęście. Zdam się więc na to szczęście i zaciskając z całej siły swoje kciuku będę czekać na wyniki konkursu.

    Pewnie podaję go w złym miejscu,ale mój e-mail to: nika@e-mtb.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Spróbuj mnie nie wylosować.

    nikawerokawaii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. ja też chcę ... :)
    doniadonia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Ło ho cho, jaki tłok ;}
    Ale co tam, spróbuję i ja.
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Może to ja zostanę wylosowana??? A czemu nie? http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. spróbuje swojego szczęścia
    http://karkakg.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. ufff...jeszcze zdążyłam, szkoda by było opuścić takie candy ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. ja się piszę:D
    ada.legon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Jestem ciekawa, co to będzie ;D
    Zapisuję się: linus9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. I jeszcze ja staję w tej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  144. Dzięki Twojej wizycie u mnie, trafiłam na Twoj blog:),a skoro jestem przyłącze sie do zabawy:).pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  145. I like the surprise, super :)

    OdpowiedzUsuń
  146. To ja jeszcze rzutem na taśmę się zapiszę

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...