czwartek, 4 listopada 2010

kolczyki dzisiejsze


te kremowe próbowałam sfotografować na czarnej filiżance, ale efekt był jeszcze gorszy :D

więc zostanie tak :D



tak sobie zdziałałam kilka dziś rano, po tym jak zrobiłam porządek w swoich koralikach, dodatkach i innych drobiazgach, które walały się wszędzie...
w domu nikt nie rozumie moich potrzeb, więc nie mam swojego miejsca, ale wygospodarowałam półkę, kupię jakieś pudła i pudełka...

na razie jedno sobie zrobiłam, w którym trzymam w woreczkach koraliki... niestety nie do konca sie sprawdza :d ale jakos je dopracuje jeszcze :D


   i jeszcze jedne. podejrzewam, że zwinie je moja siostra, bo ma sweterek w tym kolorze....

no trudno, będzie okazja, żeby zrobić takie jeszcze jedne :D


buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

miło, że zostawiasz swój ślad...