piątek, 8 października 2010

takie tam ;)

nie jest tak, że nic nie robię...

mam krzyzykową parkę w odcieniach szarości...
a wczoraj znalazłam inny wzorek. myślę, że taki szybki....

bo ja nie cierpię czekać!
chciałabym od razu widzieć efekty, a to sie tak nie da...

zrobię dziś zdjęcia tego, co mam! i udowodnie, że się nie obijam az tak...

szukam kanwy w taśmie, takiej waskiej, ale u mnie chyba nigdzie nie ma! w trzech miastach szukałam i nic. okropne :(

piję sobie kawkę... oglądam Wasze blogi...
jestem uziemiona od jakiegoś czasu i na jakiś czas w domu...
rodzinka cała wybywa już dzis a ja zostanę sama...
to może coś stworzę :)

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci... sama w domu...:)
    W takim razie życzę twórczym chwil :)
    a co do kanwy to ja kupiłam w pasmanterii, w naszej jest w 3 szerokościach...
    powiedz jaką Ci trzeba to Ci kupię :) i wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo!
    jeszcze mam na oku jedną niesprawdzoną pasmanterię, może tam mi się uda... bo ja sobie lubię dotknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobnie jak ty - lubię widzieć efekt pracy :)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...