środa, 9 marca 2011

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy PODAJ DALEJ :)
Zorganizowała ją Renata. to mój debiut w tej zabawie, ale ostatnio wiele rzeczy zdarza mi się po raz pierwszy, więc co tam... Co dostałam od Renaty pokażę jutro wieczorkiem, bo niestety coś mi dzisiaj nie chcą się załączyć zdjęcia... 


zasady są nieco inne niż zazwyczaj...  pozwoliłam sobie skopiować je od Renaty...



Oto zasady:
1. Pierwsze 2 osoby, które w komentarzu pod tym postem napiszą, że w ramach "Podaj dalej" chcą otrzymać ode mnie drobne upominki, dostaną je w ciągu 2 miesięcy.
2. Osoby te powinny ogłosić taką sama zabawę u siebie na blogu albo od razu, albo w momencie otrzymania przesyłki z upominkami.
3. Następnie wysłać swoje upominki 2 osobom w ciągu 2 miesięcy.
4. W takiej zabawie można brać udział nieograniczoną ilość razy :-)



Mam nadzieję,  że pojawi się jakiś Odważniak :) albo raczej Odważniaczka! ;)
Jeśli ktoś zbierze w sobie siły i odwagę i jeszcze odrobinę dobrych chęci i napisze komentarz zgłaszający to potem proszę jeszcze o maila z danymi :)


zainspirowana.katka@gmail.com












i jeszcze jedna sprawa. 
minął tydzień od ogłoszenia wyników mojego candy.
zwyciężczyni nadal się nie zgłosiła. 
czekam do północy 9 marca.
jeśli nie dostanę maila uważam los zwycięski za nieważny...

8 komentarzy:

  1. Cześć, podaję dalej.... z nadzieją, że i mnie ktoś poda dalej:) Jestem pierwsza :D ha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto rano wstaje .... ;-) fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie za wcześnie wstaję ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wysłałam maila. Przepraszam bardzo za spóźnienie... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a co piszesz takim drobnym maczkiem??
    chyba nie chcesz, żeby ktoś przeczytał ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziś z ręką w nocniku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooj, spóźniłam się, a chętnie wzięłabym udział w takiej zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...