środa, 9 lutego 2011

pirackie zamówienie :)

Dotarła do mnie paczuszka od Jjagnes. Ale nie miałam jej jak obfocić... jutro pokażę foteczki... 
przecudowna jest zawartość :) 

bransoletka na nowym tle... może takie tło będzie odpowiedniejsze ;D


Koleżanka napisała do mnie, że szuka kolczyków na prezent urodzinowy.
Kolczyki - super! czemu nie...
otóż... kolczyki miały byś pirackie!
jakie to są pirackie kolczyki?! ostatecznie czachy....
ale czachy... jakoś tak... nie!

no więc poszukiwania. znalazłam kilka wzorów.
no i się udało!

oto kolczyki:


i druga strona :D


bo nie umiałyśmy zdecydować - jak to baby - który chcemy wzór :)
potem długo kombinowałam jak to zrobić, żeby one były dwustronne. bo skoro już maja dwa wzory...

i stanęło na zamkniętych biglach. można je odwracać :)
Moja koleżanka była zadowolona bardzo... ale może ona nieobiektywna jest...
zobaczymy co powie obdarowywana...




co do wpadania w poezję... wpadłam już dawno...
mam na półce nawet tomik ;)
więc na ostrzeżenia za późno.

a wolę jednak swoją furtkę - www.furtka.com.pl
gdzie na forum jest też miejsce robótek, zdjęć, rysunków...

5 komentarzy:

miło, że zostawiasz swój ślad...