piątek, 6 sierpnia 2010

dostałam!!!! torebusie :)

tak bardzo chciałam, żeby doszły przed moim wyjazdem... i udało się!

dostałam dziś trzy torebki. torebki albo raczej torbiszcza! duuuuże :D
takie, jak kocham ;) bo malutka kobietka powinna mieć wielkie torby ;)

i przyszły.... czarna, bo na nią się uparł mój facet. Podobała mu się też jasna, ale nie przesadzajmy :) na szczęście nadmienił, że jasną dostanę w terminie późniejszym :D no i pięknie, wilk syty i owca biała ;) jakoś tak gdzieś ostatnio usłyszałam ;)



brązowa, bo się w niej zakochałam na zabój i nie było mowy, żebym z niej zrezygnowała... poprosiłam tylko Renatę by doszyła mi kieszonki i są urocze! genialne i niesamowite. na moje telefony i klucze. nic juz nie będę gubić!!!



a ta będzie dla Ewy :) a co! żeby nie było, że jak znajdę duże torby to się nie dzielę ;) hehe




do tego dostałam jeszcze małą pająkową saszetkę (torebkę) - nie wiem jak to nazwać... ale przyda się na dokumenty w czasie podróży :) a podróżuję często... 

mam nadzieję, że nie obrażam teraz twórczyni mówiąc o tym saszetka... jeszcze wyjdę na ignorantkę i co będzie?! :(


piękne nie?
Renata jest w trakcie tworzenia bloga i na pewno pokażę Wam tutaj adres! :) jak tylko go dostanę.

a na razie chyba można się z nią kontaktować mailowo. nie mam zgody na udostępnienie jej maila tutaj, ale myślę, że jak do mnie napiszecie to będę mogła podac maila dalej :)


3 komentarze:

  1. przepiękne są te torby, też chcę taka brązową, buuuuuuu....

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że nic trudnego ;)
    nie dość, że piękna to jeszcze solidna!

    OdpowiedzUsuń
  3. to poproszę maila Renaty :)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...