czwartek, 23 lutego 2012

na szybko podsumowanie :D

uwaga uwaga :D
hehe
po pierwsze: szczęśliwie zakończyłam sesję
po drugie: udało mi się nie nocować na dworcu, a takie były założenia po zobaczeniu nowego planu
po trzecie: pudełko na karty upolowałam - dziękuję za pomoc!
po czwarte: czeka mnie wykonanie laleczki voo-doo hmmm
po piąte: za chwile recenzja :)
po szóste: do końca tygodnia wagaruję :)
po siódme: w ramach wagarów nauczę się piec kruche ciasto :)
po ósme: nie mogę komentować blogów przez te weryfikacje! zawsze próbuje 3 razy, jak za trzecim mi odrzuca komentarz poddaje się... a niestety odrzuca często...

chwilowo chyba tyle :)
zdjęć na razie niet, bo niestety aparat sie buntuje :(

3 komentarze:

  1. ja to u siebie wyłączyłam, ale denerwuje mnie to straszliwie, jak komuś komentuję bloga. Zwłaszcza że ostatnio wydłużyli jakoś te słowa weryfikujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zakończonej sesji. Teraz nic, tylko odpoczywać:))) Ciekawa jestem tej laleczki;) Weryfikacja słowna też mnie doprowadziła do szewskiej pasji. Teraz i tak jest lepiej bo ten drugi wyraz jakoś się da odczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też gratuluję udanej sesji!!!

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...