środa, 25 stycznia 2012

sesja wykańcza...

sesja mnie dopadła i już mam dość...
jeszcze dwie prace pisemne, trzy egzaminy... a ja w lesie...
mam napisać pracę o wspinaczkach wysokogórskich... masakra! co to ma wspólnego z moimi studiami!

w dodatku poszukuję nauczycielek języka polskiego pracujące w gimnazjum... może jest wśród Was jakaś polonistka, która wypełniłaby krótką ankietę...? pliiiiis :D

nie mam niestety prawie na nic czasu...
ale chciałam spróbować zrobić kolczyki...
wyszły takie: (tylko zdjęcie nie wyszło...)


 zrobiłam mnóstwo zdjęć i niestety żadne się do niczego nie nadawało...


i jeszcze takie :)



a to mój nowy kwiatuszek :)
rośnie... hehehe

wracam do tworzenia prac zaliczeniowych :D

10 komentarzy:

  1. Tak, uczę polskiego w gimnazjum :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować, chociaż uczę tylko jedną klasę, a poezji jest niewiele... mój mail: ak.anek@wp.pl

      Usuń
  2. powodzenia na egzaminach!
    czasu mało na samodzielne tworzenie, za to zapraszam do zabawy w Paszczakowicach :)
    http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Wiem coś na temat sesji ;-)) (z autopsji)
    a tak żartem ( znalazłam na necie):
    S ystem
    E liminacji
    S tudentów
    J est
    A ktywny
    Agnes.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że z nauką dasz radę, a pingwinki robią się szybko, tylko trzeba wszystko przygotować i do dzieła, a jeszcze szybciej znikają;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wyglądałyby te kolczyki na moich uszach;)))
    żart oczywiście, ale oczywiście kolczyki urody cudnej są:))
    a zapach hiacyntów aż do mnie dolatuje:))

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero dziś trafiłam tu do Ciebie, ale odpowiadam na odzew :) uczę w gimnazjum polskiego :)w razie czego zielonykogut@o2.pl
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. O-o... czy to znak, że idzie wiosna? ;) Pozdrawiam i życzę spokoju w trakcie sesji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Cieszę się, że zapisałaś się na moje cukierasy! Widzę, że wstawiłaś informację(banerek), więc wszystko jest okey. Życzę szczęścia:)
    Pozdrwiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...