sobota, 7 stycznia 2012

kawka i herbatka :)


słoiczek na kawkę mało idealny, ale to mój pierwszy...
i może z tego głównie powodu tak mi się podoba :)

a ten niebieski kubraczek na herbatkę...
kolor nie taki, ale uczyłam się, a uczyć się można na czymkolwiek ;)

i tak sobie stoją i kawka woła mnie rano, a wieczorami herbatka :)
idealnie ;)


a dziś przeniosłam swój warsztat :)
mam niby całe pomieszczenie, ale zimą wiatr tam hula...
kawałek stolika w kącie pokoju...
od razu zmajstrowałam broszkę, pierścionek i kilka par kolczyków...
aaah! nie macie pojęcia jaka to radość....
hehe

3 komentarze:

  1. Ja pamiętam swoje pierwsze szkło...butelka :D była tragiczna. Twój słoiczek jest rewelacyjny jesli to pierwszy to gratuluję :) a kubraczek na herbatke mnie roczulił :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny słoiczek na kawusię. Rano taki ładny też by mnie kusił.

    Ubranko na herbatkę też ładne. Pierwsze jest zawsze najważniejsze ;-)

    Też miałam wiele radośći jak powstał mój kącik szyciowy. Mały własny kawałek podłogi ;-) hii

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoik na kawę jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...