piątek, 6 maja 2011

:) takie tam radości i smutki....

Biżuteria się tworzy... albo będzie się niedługo tworzyła...
sama jeszcze nie wiem, jak będzie wyglądała...
na razie trwały długie debaty, jakiego koloru maję być koraliki... bo na zdjęciach różnie widać ;) hehe
będzie niespodzianka :D

ale szalenie cieszy mnie fakt, że zrobi ją jedna z naszych blogowych Koleżanek :)
obiecuję się pochwalić, jak już do mnie dotrą :D

mam do Was pytanko...
chciałabym, na górze, nad postami mieć taki pasek z odnośnikami... tzn. np. KSIĄŻKI, i wystarczy kliknąć i przenosi nas na recenzje(jakie wielkie słowo!) książek... tylko nie wiem, jak to zrobić... a wiele z Was to już ma... pomożecie...?


powoli się zbieram... i zmykam na zajęcia...
wczorajszy egzamin nie był taki straszny... na wszystko coś tam napisałam... nieco współpracowaliśmy ze sobą, więc było łatwiej...


Czytam właśnie "Klarę" Izy Kuny... jestem prawie w połowie, ale chyba na dziś do pociągu wezmę jakąś inną książkę... i czekam na kolejną porcję "Włóczykijki" a w skrzynce ciągle pusto... martwi mnie to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

miło, że zostawiasz swój ślad...