środa, 27 kwietnia 2011

nowe ulubione ;)

Najpierw pochwalę się prezentem od Agi!
Niesamowita ilość serwetek... 
swoją drogą zrobiłam wreszcie porządek ze swoimi serwetkami i z filcem i z koralikami...
i jestem z siebie dumna!
Zdjęcie:

 

i od jakiegoś czasu moje ulubione kolczyki...
koral i lawa.
powiedzcie, że ładne...
 

i różyczki...
męczyły mnie te foremki...
to co mam jest straszną atrapą...
wychodzi takie coś...
czy to przypomina w ogóle różyczki?



a jutro powrót do rzeczywistości. Szarej wyjątkowo... :)
eh!
za to weekend będzie boski!

7 komentarzy:

  1. Przypomina różyczki :)Śliczne są !
    Fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina, ale tamta foremka faktycznie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem, że kolczyki są ładne i moim skromnym zdaniem zupełnie wyjątkowe, bo nie sztampowe;)
    "takie coś" przypomina różyczki (nie miałam problemu z rozpoznaniem;)
    o prezentach już nie wspomnę;))
    P.S przekupiłaś listonosza czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach cieszę się, że w końcu ;-))) jeszcze raz przepraszam, że tyle to trwało !!!
    Biję się w pierś! A teraz koniecznie musisz coś zrobić i pokazać co wymodziłaś z tych serwetek ;-)

    A różyczki- przypominają różyczki. Tylko ta niebieska coś nie bardzo... Ale może to wina zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ładne te kolczyki ;)

    A to są róże?? Nie no żartuje :D przypominają róże nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...