poniedziałek, 28 października 2013

wyzwania

moja koleżanka właśnie zażyczyła sobie chustecznik w ekspresowym tempie...
ciekawe czy podołam :P
zmajstrowałam dziś dwie bransoletki, kończę właśnie naszyjnik...
trwają przeróbki zegara do pokoju :)
i próby stworzenia stojaka na wino...
jakoś dzisiaj mi ciągle mało...
chyba zaraz jeszcze coś podziałam...
dawno nie miałam odwagi. a okazuje się, że jednak nie jest tak najgorzej...
pod warunkiem, że nie porywam się z motyką na słońce i nie zabieram się za najmniejsze elementy :D

znalazłam zaczęte i porzucone broszki... chyba czas je dokończyć...

3 komentarze:

  1. Dziekuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. broszki na pewno dokończyłaś, a tym czasem dziękuje za udział w moim candy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jestem pełna podziwu, dzielnie idziesz do przodu :) Trzymam kciuki i życzę dużo szczęścia i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

miło, że zostawiasz swój ślad...